Kurumsal Kimlik Nedir?

Kurumsal kimlik, pazarlama sektöründe, bir kurumun görünen
yüzüne verilen isimdir. kurumsal kimlik ile firmalar, kendilerini daha rahat ve
daha kolay ifade edebilirler. Kurumsal kimliğin ön plana çıkarılması için,
logodan ofis dizaynına, çalışanların görünüşünden, araçlarına, tabeladan web
sitesine kadar pek çok faktörün, en iyi şekilde hazırlanması gerekmektedir.
Kurumsal kimlik, firmaların değişmez bir bütünüdür. Pazarlama iletişiminde yeni
nesil anlayışları benimseyen markalar, vizyonlarını ve amaçlarını görsel
mesajlarla aktarıyor. Tasarım odaklı bakış açımızla markanızı global düzeyde
temsil edecek en doğru kurumsal kimliği tasarlıyoruz.
Marka İmajınızı Oluşturun veya Yeniden Keşfedin
Kurumsal kimlik tasarımının her aşamasında markanızın ihtiyacı olan çözümleri
geliştiriyoruz. Marka karakteriniz, kurumsal kimliğinizde hayat bulsun!
İhtiyacınız olan kurumsal kimlik ürünleriyle markanıza güçlü bir görünüm
kazandırıyoruz.
Logonuz Akılda Kalsın!
Marka kimliğinizi doğru yansıtın.
Ulaşmak istediğiniz insanların dikkatini ilk bakışta çekecek bir logoya sahip
olmak ister misiniz? Markanızı rakiplerinizden farklı kılacak ve potansiyel
müşterilerinizin aklında yer edecek logoyu sizin için tasarlıyoruz.
Medya ve Reklam Hizmetlerimizle Bilinen Bir Markaya Dönüşün
Marka bilinirliğinizi kurumsal kimliğinizle desteklemek için medya ve reklam
çalışmalarınızı gerçekleştiriyoruz. Markanızı, en doğru mecralarda potansiyel
müşterilerinizle Online Yazılımım tarafından buluşturuyoruz.
Hedef kitleyi doğru belirledikten sonra aşağıdaki adımları takip ediyoruz.
Rakip AnaliziKurumsal kimlik çalışmaları, geleceğe olan yatırımları ifade etmektedir.
Firmanın adının ve logosunun, akılda kalıcı olmasını sağlamaktadır.
Firmaya ait olan özelliklerin, en hızlı şekilde aktarılmasını sağlamaktadır.
Ürün ve hizmetlerin kalite garantisini sunmaktadır.
Ürün ve hizmetlerin doğası ve konumları hakkında bilgi vermeyi sağlamaktadır.
Rakiplerden farklılaşmayı sağlamaktadır.
Mevcut Durum Analizi
Hedeflerin Netleştirilmesi
Doğru strateji ve içerik pazarlaması yaparken sizleri rakiplerinizin önüne geçiriyoruz
Kurumsal Kimlik Hizmeti Neleri Kapsar?
Kurumsal kimlik fuarlar, firmaların kurum içinde ve dışında kullandıkları zarflar, dosyalar, bina, ofis alanları gibi firmaların içinde yer aldıkları çevre, firmalara ait tabelalar ve diğer çeşitli yönlendirme araçları, firmalara ait kataloglar, reklamlar veya broşürler, firma çalışanlarına ait kartvizitler, bunların yanı sıra firma adına kesilmiş faturalar ve irsaliyelerle tahsilat mektupları, firmanın bayrakları, defter, takvim ya da ajanda gibi promosyon ürünleri firmanın kurumsal kimliğini oluşturan öğeler olarak sıralayabiliriz.